Forside / Nyheder / Digital skiltning er i vækst – hvad betyder det for dig?
Billedet er lånt hos Proshop Europe.

Digital skiltning er i vækst – hvad betyder det for dig?

Der er blevet snakket meget om digital skiltning (Digital Signage) gennem årene og jeg er ikke så få gange stødt på holdningen, at det er vanskeligt at løbe i gang. Det er blandt andet fordi, det er en relativ stor startinvestering, udviklingen løber så stærkt at det måske er bedre at vente. Det kræver noget mere af indholdet end traditionelle skilte, det er vanskeligt at påvise effekten af den øgede investering og så er den lokale regulering på området mildest talt svær at danse med.

Skal man dømme ud fra tilstedeværelsen af digitale skiltevirksomheder på Sign, Print og Pack-messen, må man sige, at det ser ud til, at det hele står lidt i stampe. Men det er helt forkert. Digital skiltning buldrer derudad, og det er nu der skal sættes fokus.

Grand View Reserach taler om en fordobling af det amerikanske DOOH (Digital-Out-Of-Home) marked inden for de næste 10 år. LG Business Unit konstaterer i en trend analyse for 2017, at mængden af virksomheder der IKKE bruger digital skiltning halveres i løbet af de næste 2 år.

Digital skiltning rummer et hav af nye muligheder, som vi måske ikke helt har forstået omfanget af, og måske derfor overser potentialet. Det råder vi nu bod på. På Sign, Print & Pack får du en introduktion til digital skiltning og to eksperters bud på mulighederne og udfordringerne.

Det eneste du skal gøre er, at tilmelde dig Sign, Print & Pack, hvilket er gratis og så møde op onsdag den 20. september kl. 9.45 på messen (Visutech Academy-scenen), så vil du møde Dennis Højland Nyegaard fra den globale medievirksomhed Clear Channel og Jens Ulrik Carstensen, administrerende direktør i Proshop-Europe, der er storleverandør af digitale display-løsninger og know-how samt Søren Winsløw fra Print og Medier, der vil sætte rammerne for seminaret.

Klik her og tilmeld dig Sign, Print & Pack.

Om Søren Winsløw

Mit hjerte banker for at tilvejebringe og formidle viden og information, så det giver mening og værdi, og som kan løfte den enkelte, gruppen, organisationen eller branchen.