Forside / Nyheder / Ledelse / Vangsgaard bliver til BrandFactory

Vangsgaard bliver til BrandFactory

P&M sommerferiebanner SIPP/AGI kampagnebanner når plads

Den 35 år gamle familievirksomhed, Vangsgaard, der er en af Danmarks større leverandør inden for visuel kommunikation, skifter navn til BrandFatory Danmark – i daglig tale nok blot BrandFactory.

For fire år siden blev Vangsgaard en del af BrandFactory, som sidste år blev opkøbt af Ineko Group. Der er 580 medarbejdere i Ineko Group fordelt på Danmark, Sverige og Norge ongen ligger omkring 1 milliard danske kroner.

– Vi synes, at tiden er rigtig til at signalere styrken i vores koncern og skifte til et fælles brand og glæder os over den nye identitet samtidig med, at det er følelsesladet for både kunder og medarbejdere at sige farvel til et stærkt familiebrand, fortæller René Rafn Hansen, CEO i BrandFactory Danmark A/S. – Med det nye navn og den nye, visuelle identitet øges fokus på kundernes behov for hurtig og global eksponering kombineret med lokalt knowhow.

– Når vi skifter udtryk i løbet af det næste halve år, er det en naturlig konsekvens af den positive udvikling, vores virksomhed har været igennem. Kunder og leverandører kommer ikke til at mærke noget til omlægningen. Det er vores »ydre«, som moderniseres, mens vores rolle i dagligdagen og den daglige drift forbliver uændret. Det betyder, at vi stadig er de samme; den nære og lokale partner for vores kunder, men med den styrke det giver at være en del af en stor nordisk koncern, hvor kunderne kan drage fordel af vores one-stop-shop og brede produktpalette, fortæller Jesper Christensen, der fortsætter som salgs- og marketingdirektør i Danmark.

Om Lis Lykke

Jeg er i den grad en livsnyder og sætter stor pris på en lækker middag sammen med familie eller venner, privat eller på en god restaurant. Jeg er ikke den helt store madkunstner, men kan lide at planlægge og tilberede en middag, der ikke er for indviklet, men gerne lidt ny og uprøvet.