Forside / Ikke kategoriseret / Avery og Mactac deler stand og viser 10 nyheder på FESPA

Avery og Mactac deler stand og viser 10 nyheder på FESPA

Damgaard Jensen kapagnebanner 43-47 Macrodot kampagnebanner 41-46/18

Ti nye innovationer – seks fra Avery Dennison og fire fra Mactac – bliver vist på FESPA, hvor Avery og Mactac udstiller sammen. De 10 innovationer omfatter applikationer til køretøjer, arkitektur og indendørs skiltning. Shaun Hobson, senior virksomhedsleder, Avery Dennison Graphics Solutions Europe, siger, om de nye produkter:
– Der er netop nu store muligheder i markedet for designere og applikatorer, som bruger de nye materialer kreativt. Vi ser FESPA som en stor chance at engagere os direkte med vores kunder, så vi kan dele ideer og diskutere nye forretningsmuligheder. Vores nye produkter tilbyder høj ydeevne, både med hensyn til visuel appel og den brugervenlighed, der er nødvendig for at opnå succes i markedet.

Nye farver til car wrap

Højdepunktet fra Avery Dennison er de nye premium carwrap farver til Supreme Wrapping Film og Conform Chrome. Det bringer det samlede farveantal i de to områder op på flere end 100. Der vil også være fokus på det nye Acchitectonial Window Films sortiment, som tilbyder mere end 20 nye materialer til at forbedre bygningers ydeevne, komfort og æstetik.

Stor brugervenlighed

Mactac vil fokusere på interiør og applikationer til detailhandlen. Et eksempel er det nye Macdot-produkt til kortvarig skiltning. Macdot-film skulle være så let at anvende, at ikke-professionelt personale kan bruge dem. Det gør dem til et fremragende omkostningseffektivt valg til salgs-applikationer og udstillinger.

Oliver Guenther, marketingdirektør, Avery Dennison Graphics Solutions Europe, siger, at standen er designet til at underholde og engagere:
– Vi har et godt samarbejde med vores installatører. En af ​​de måder det udmønter sig i år er, at vinderen af Avery Dennisons seneste carwrap design konkurrence bliver udstillet på standen som ”Design of the Day”.

Om Søren Winsløw

Mit hjerte banker for at tilvejebringe og formidle viden og information, så det giver mening og værdi, og som kan løfte den enkelte, gruppen, organisationen eller branchen.