Forside / Newsletter / Mimaki gør det lettere at være kreativ

Mimaki gør det lettere at være kreativ

Damgaard Jensen Kampagnebanner 20+21

Mimaki Europe, som producerer inkjetprintere og skæreløsninger, har annonceret, at de er klar med en helt ny designsoftware, Simple POP, som kommer på markedet til april.

Simple POP er udviklet til at øge kreativiteten inden for butiksindretning. Så enkelt, at detailshandelsbutikkerne selv kan producere, hvis de har en printer stående, blot ved brug af skabeloner.

Der er en bred vifte af reklamematerialer, som detailbranchen ofte bruger, som fx vindueskilte, plakater, POP-annoncer og klistermærker.

Simple POP-programmet gør det muligt og er meget enkelt at producere disse løsninger. Og samtidig er løsningen fleksibel og kvaliteten sikres blandt andet gennem skabeloner med forudindstallerede skæredata, som giver mulighed for automatisk udskrivning og skæring ved hjælp af Simple POP kombineret med Mimaki-serien UCJV150 og UCJV300 af UV- inkjetprintere med skærefunktioner.

– Den helt nye Simple POP gør det muligt for detailhandlere at producere markedsføringsmaterialer internt. Det øger fleksibiliteten og og giver en hurtig produktionstid, siger Senior Marketing Manager for EMEA Danna Drion.

Om Lis Lykke

Jeg er i den grad en livsnyder og sætter stor pris på en lækker middag sammen med familie eller venner, privat eller på en god restaurant. Jeg er ikke den helt store madkunstner, men kan lide at planlægge og tilberede en middag, der ikke er for indviklet, men gerne lidt ny og uprøvet.