Forside / Nyheder / Marked / Heidelberg udvider deres online service

Heidelberg udvider deres online service

P&M sommerferiebanner SIPP/AGI kampagnebanner når plads

Mangler du en pakning eller et luftfilter til din Heidelberg-maskine? Så kan du nu bestille det sammen med dine forbrugsvarer i Heidelbergs eShop. Stadigt flere varer handles på nettet, hvormed både pris og leveringstid bliver mere gennemsigtig. For at gøre det endnu nemmere og sikrere for kunden udvider Heidelberg nu sortimentet i deres webshop.

Poul Breindal, salgschef hos Heidelberg Danmark.

– Rigtig mange af vores kunder køber allerede deres forbrugsvarer i vores eShop, og nu udvider vi sortimentet med de mest almindelige slid- og reservedele. Vores kunder løber stærkt, og kan de købe flere varer samme sted, sparer de tid, siger Poul Breindal, salgschef hos Heidelberg Danmark, og fortsætter:

– Kunderne kan være helt trygge ved at købe slid- og reservedele via eShoppen. Vi krydstjekker delene op mod den enkelte maskine, om reparationen er dækket af en totalservicekontrakt samt sikrer, at kunden ikke betaler for reservedele i garantitiden.
Historikken vi samler undervejs, gør os endnu skarpere på fejlfinding, service og support.

I eShoppen kan du oprette faste indkøbslister og hurtigt sende en ordre afsted. Heidelberg hævder tillige, at de har branchens hurtigste leveringstider. Bestiller du inden kl. 12, modtager du din ordre næste dag. Sortimentet i shoppen bliver udvidet løbende.

Om Søren Winsløw

Mit hjerte banker for at tilvejebringe og formidle viden og information, så det giver mening og værdi, og som kan løfte den enkelte, gruppen, organisationen eller branchen.