Forside / Nyheder / Marked / Creative Challenge viste usædvanlige printmuligheder
1. pladsen gik til “3D-Kopf” af Haas Werbetechnik, AT

Creative Challenge viste usædvanlige printmuligheder

P&M sommerferiebanner

swissQprint udfordrede sidst i 2019 kunder i hele verden til en printkonkurrence.

– Vi søger de mest originale, mest komplekse, mest overbevisende produkter, der er produceret med en swissQprint-printer, lød opgaven på.

Ud af de 65 kvalificerede tilmeldinger fra 20 lande, er der seks vindere, som er blevet bedømt af både en ekspertjury på fem medlemmer, af alle swissQprints ansatte og offentligheden har stemt via online afstemning.

“Bio Club-plakater” af Shoei, JP Sofistikeret print på hologrampapir

En bred vifte af applikationer deltog inden for reklameprodukter, skiltning, display og emballering, indretning, kunstgengivelse, kommercielle og industrielle applikationer og droptix 3d effekt og på mange usædvanlige materialer.

Førstepladsen gik til “3D-Kopf” fra Haas Werbetechnik, Østrig (se topbillede), en meget avanceret applikation, der kombinerer 3D-effekt og taktil print. Vinderen, Haas Werbetechnik, kommer til Schweiz i år med to repræsentanter til en oplevelsesrejse. Anden til femte placerede vindere belønnes med generøse præmier.

“Mosaic replica” af Biksad, TR – Tryk på håndlavet papir

Se flere flotte og kreative print på: https://www.swissqprint.com/en/gewinner-creative-challenge-2019.html

Om Lis Lykke

Jeg er i den grad en livsnyder og sætter stor pris på en lækker middag sammen med familie eller venner, privat eller på en god restaurant. Jeg er ikke den helt store madkunstner, men kan lide at planlægge og tilberede en middag, der ikke er for indviklet, men gerne lidt ny og uprøvet.