Forside / Nyheder / Kommunikation / Digitaliseringen rykker også ind i trykfarveindustrien
Administrerende direktør Signe Cederstrøm tror på, at den digitale strategi vil give kunderne flere fordele og flytte en stor del af dem over som web-kunder.

Digitaliseringen rykker også ind i trykfarveindustrien

Sign&Print Connect maj 21

Danske Resino Trykfarver, der er specialiseret i trykfarver til fødevaresegmentet, har fokus på at give kunderne bedre købsoplevelser, bedre overblik og flere muligheder med deres nye digitale strategi. Det har resulteret en ny hjemmeside, som er kundecentreret, intuitiv og moderne.

I flere måneder har den stået på hårdt arbejde og dedikation fra Resino for at udvikle hjemmesiden, som nu endelig lanceres. Resino er på en spændende rejse og har opgraderet hele deres digitale indsats for at forbedre kundeoplevelsen. Formålet er at gøre hjemmesiden kundecentreret ved at bygge hjemmesiden op omkring kundernes behov, og derudover vil Resino gøre det nemt for kunderne at lære mere om virksomhedens produkter.

CEO i Resino, Signe Cederstrøm, udtaler: – Jeg håber, at vi om et år har fået flyttet mere end 25% af vores ordrehåndtering over på hjemmesiden og dermed givet kunderne en bedre købsoplevelse. Vi håber, at det giver værdi for dem, at de selv kan finde alle deres oplysninger på hjemmesiden, og derved både letter deres og vores administrationsbyrde.

Bedre købsoplevelse med virksomhedsprofil

Gennem den nye hjemmeside kan kunden få oprettet en virksomhedsbruger, som giver en række fordele. Kunden kan købe produkter direkte fra sin egen skræddersyede produktliste samt genkøbe tidligere ordrer. Derudover kan kunden til hver en tid hente fakturaer og kreditnotater, og dermed er alle købsdokumenter samlet på virksomhedsprofilen. Yderligere kan kunden få genereret sikkerhedsdatablade til alle produkter.

– Vi vil gøre det nemmere for kunderne at bestille deres varer via vores nye e-handelsportal, som bliver skræddersyet til hver eneste kunde for, at det giver mest mulig værdi for dem, siger CEO Signe Cederstrøm.

Brugervenlig hjemmeside

Til den nye hjemmeside etableres der flere funktioner, som brugerne nemt kan navigere rundt i. Nu kan brugeren sortere sine søgninger efter markeder og produktkategorier for, at brugeren bedre kan få et overblik over, hvilke produkter der er brug for til en konkret opgave. Inde på produkternes respektive side kan brugeren bestille en vareprøve for at sikre, at de får de helt rigtige produkter.
Endvidere kan kunden nemt få adgang til brugbare dokumenter som tekniske datablade, brochurer og certifikater. Endelig kan brugerne se frem til en hurtigere hjemmeside med et friskt design.

Om Søren Winsløw

Mit hjerte banker for at tilvejebringe og formidle viden og information, så det giver mening og værdi, og som kan løfte den enkelte, gruppen, organisationen eller branchen.