Forside / Nyheder / Medier / Antalis relancerer deres Olin premium offset

Antalis relancerer deres Olin premium offset

Med relanceringen er der tale om et helt nyt branddesign og en udvidelse af sortimentet.

I samarbejde med Design & Practice i Holland har Antalis genopfundet Olins branddesign. Med det nye look minder Olin-brandet om, at papir er en vigtig faktor til at inspirere til nye ideer og udtrykke kreativitet.

Olin Design er et af de største designpapir-sortimenter på markedet. Det fås med tre overflader, seks nuancer og i 17 gramvægte, Og så er der tilhørende konvolutter til såvel offset som digital print. For at imødekomme markedets voksende behov for luksusemballage udvides sortimentet til også at omfatte 300, 350 og 400 g/kvm.

Olin Origins er inspireret af naturens kraft, og dette nye papir- og kartonsortiment kommer i organiske og naturlige nuancer, chalk, Cereal, Pebble, Indigo og Lava Stone, og har en blød overflade. Fås i 120, 240 og 320 g/kvm.

Kreative personer kan oleve det opdaterede sortiment på første hånd gennem blandt andet inspirationsværktøjet og prøvemappen. Inspirationsværktøjet viser eksempler på trykteknikker som fx præg i flere niveauer, udstansning og hot-foil.

Om Lis Lykke

Jeg er i den grad en livsnyder og sætter stor pris på en lækker middag sammen med familie eller venner, privat eller på en god restaurant. Jeg er ikke den helt store madkunstner, men kan lide at planlægge og tilberede en middag, der ikke er for indviklet, men gerne lidt ny og uprøvet.